Fredag.

Idag vaknade jag halv 10 av att jag trodde jag hade försovit mig. Det hade jag icke, det var helt lagom tid att stiga upp eftersom jag skulle till läkaren halv 11, ta lite prover och så. Agneta, Ciccis mamma hon är helt underbar. Hennes stick i armen är det bästa, jag har varit hos henne två gånger och stuckit mig och tagit prover och inte ett märke har blivit. I måndags var jag hos en annan människa som stack helt fel så mitt armveck är helt grönt och blått. Go Agneta!

Efter vi varit där åkte vi hem och käkade och sen åkte vi till mormor, lalala. Jag sov typ när vi var där, orkade inte höra någonting plus att jag var sjukt trött.

Nu har vi hållt på och plockat, rensat lite överallt. Det ska vara fint när pappa kommer hem så han inte kommer hem och klagar på att vi inte har gjort någonting under den här veckan som vi har varit lediga. Mamma har också sportlov, skönt. På måndag börjar allvaret.

Puss..


inge skönt i alla fall.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0