det blod jag trodde var stilla det fick du att rinna.

Jag vet inte om ni har lagt märke till det men jag har gjort om min header en aning. Den andra blev jag ju inte helt nöjd med men nu är jag helnöjd och kommer förmodligen ha den här headern rätt länge.

Idag vaknade jag upp hos Sandra, det var jäkligt längesen jag var där och sov. Vi vaknade upp vid halv 12 och åt frukost sen slängde vi oss i soffan bredvid Lotta och kickade lite ass, om ni förstår vad jag menar ;) Haha nej men ni vet det där på Facebook? Spelet där man ska sparka de andra användarna så långt som möjligt.
Jag åkte hem ganska tidigt och började städa hela huset. Jag fick värsta städmanin, så jag satt på rixfm på högsta volym och så var allt igång. Mamma blev i alla fall glad när hon kom hem.
Sen har jag pratat lite jobb. Det var ungefär min dag.

Om 2 timmar får jag inte äta nånting förrns klockan 12 i morgon. Vi får helt enkelt se hur det här går, dricka vatten får jag göra men inget mer. Ska trycka i mig äckligt mycket nu så det håller i sig lite. Samma visa på torsdag. I morgon ska många prover tas igen, wish me luck!

KISS♥

Kommentarer
Postat av: sandra

håller tummarna för dig :)

2009-02-24 @ 21:55:44
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: zaraaa

Tack älskling :)

2009-02-24 @ 22:30:10
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0