all your problems are back to stay.

Gårdagens smink sitter fortfarande kvar. Dock hade jag inte lika mycket smink som jag brukar så det är inte så illa faktiskt. Det blev fest för mig, som ni kanske förstår. Jag skulle egentligen hem efter vi vart hos Hanna och bara chilla, men nej, när alla pratade om fest och börja tagga så var jag tvungen att vika mig. Jag ångrar inte att jag åkte dit för det var fasen riktigt kul.

Men jag lämnade alla mina grejer hos Hanna igår så nu är jag tvungen artt ha på mig mina gamla brillor som jag ser tvärkasst i, får kisa sönder.

MEN SKÖNT, en kille som just åkte störtlopp och ramlade mitt i allt och hasade ner i spagat :o ljumskarna heheeh.

Aja, kanske ska fräscha upp mig lite och börja jobba lite.
Puss påre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0