a little light conversation, Casual Touch.

Med SOJA i mina lurar så blir livet så där lite enklare kan jag tycka. Ba gunga med och gilla läget.

Har hängt in alla mina kläder i garderoben, började lite lätt igår kväll sen nu har jag även ställt in lite skor, det var inte många som fick plats på hyllan :( Så jag får se hur jag löser det med resten av skorna.
Orkar inte stå mer än 10 minuter, sen måste jag sätta mig och chilla ett tag. Märks att kroppen tog hårt på all alkohol som jag fick i mig igår.

Ett jävligt stökigt rum har jag som jag måste ta tag i, idag. Blir hemma idag, är inte alls på humör för någonting.

Vad jag ser fram emot är Falun i morgon. Marika 20 år idag, ett stort Grattis till dig gullefjun! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0