tisdag.

I morse vaknade jag inte av alla mina väckarklockor utan vaknade av att Sandra ringde och väckte mig strax innan 9 och fråga när jag kom till skolan. Jag började stressa upp och efter 10 minuter ringde hon igen och berättade att jag inte behövde stressa mer, både hon och jag hade missat sovmorgonen till 10.40. Synd om Sandra som hade åkt till skolan helt i onödan, jag var i alla fall hemma så jag kunde ju chilla ett tag innan jag åkte.

Nu har vi nyss redovisat om det stora mötet i Köpenhamn om klimatfrågan. Ett grupparbete på 30 minuter, haha.

Snart lunch, men det är ingen höjdare så vi får se hur vi gör.
Puss och hej.


ja tack

Kommentarer
Postat av: sandra

jaaaaaaaaaaaatack

2009-12-08 @ 13:06:05
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0