that you only meant well? well, of course you did.

Sitter här och är arg på mig själv. Har missat paradise, så jag måste vänta ett tag på att det ska komma ut på webben, för inte har avsnittet kommit ut än? Nej, det tror jag inte, så jag väntar en stund.

-Vet du vad dom kallar dig? Mälarbocken
hahaha...

Jag har huvudvärk och är hungrig, klockan är liksom snart 10. Inte bra att äta så sent, inte för jag bryr mig särkilt mycket men ändå.

Idag fick jag helg vilket jag tackar för, en fet sovmorgon är vad jag ska ta i morgon, sen vet jag inte vad jag hittar på. Träna för en gång skull? Eller typ, ut och gå eller något. Jag har blivit allt för slö nu när man fått körkort. Att ta bilen till ica eller coop som ligger ett stenkast bort är inte direkt nice kanske, haha.

Nej nu blir det käk, HÖRS

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha ja det får man fan!

2009-12-10 @ 21:25:09
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0