so I keep doin' my own thing.

Jag städar, alltså riktigt grundligt också, torkar bort varenda litet dammkorn som finns på denna våning. Det är duktigt. Men man måste ju, så med lite hög musik så går det som en dans. Ska bara svabba golven så är jag klar.
Vet inte vad det är med min mamma, hon är inne i en jävla pms-period som stör mig grymt. I söndags när hon och jag skulle till stan fick jag vända 3 gånger och till slut åka hem och lämna henne för hon skrek om att jag körde som en galning och att hon verkligen inte ville åka med mig. Arg som ett bi var jag. Det är bara en av alla gånger vi har bråkat den senaste veckan.

Nu ska jag höja musiken så hon inte får någon ro, mohahahaha.


HOLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0