I've been down this road before.

En ny playlist på spotify: Lugna favoriter, mycket bra när man är seg och inte har någon ork att lyssna på partymusik.

Det här låter jävligt weird men jag tror jag fortfarande är bakis från i lördags, helvete vad kroppen är mör. Hade aldrig pallat en tredagars, när jag kom in i klassrummet i morse stank det alkohol som fan och alla hade påsar under ögonen ner till knäskålarna. Mohahaha.. Min mentor fråga om jag också hade vart med i natt för han tyckte jag såg jävligt sliten ut, taskigt tycker jag. När jag berättade att jag faktiskt varit en snäll flicka och somnat i tid blev han lite småpaff och lite röd om kinderna, haha. Det borde bevisa att jag fortfarande är sliten alltså..

Ikväll ska jag inte missa PH, gör jag det ska jag slänga mig i snön. Lovar att hålla det!

Nej nu ska jag föna håret och klä på mig.

Kommentarer
Postat av: Linn

bjussa på listan! :D

2009-12-15 @ 21:15:51
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0