it's so cold.

Trots att jag var jävligt sugen på ännu en utgång så sa kroppen ifrån, jag orkade inte. Malin tjatade så jag fick tinnituss, men vad gör man. Haha.. Det är jag och chipspåsen ikväll. Välbehövligt!
Igår var illa, jag minns inte att jag gick hem, men själv gick jag i alla fall. Jag hade hicka vet jag, mobilen var död, jag måste vart skapligt borta eftersom jag gick hem innan stängning, det är inte likt mig liksom. Det var nog farligt med shottarna igår, Murre var farlig på det där. Om ni möter han i baren, tillåt han inte beställa åt er, en liten varning. Hahaa

Det syns på vimlet att jag var lost. Jag bjuder på det.





hahahaaaaaaaaaaa, så jävla sweet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0