HÄRLIGT.

Min tidsplan är paj!
Seriöst, jag suger på det här. Jag är inte färdigfixad än, men har i princip bara sminket kvar, får slänga på mig en mössa helt enkelt.
Har avbokat stan med mormor, känner att det kommer ta för lång tid med det. Så jag får kuta omkring på stan själv, present till malin och outfit till mig själv står på listan. Jag har bestämt mig för att det inte får ta längre än en timme för mig att göra det. Innan stan ska jag springa upp till skolan och hämta lite mappar till praktiken. Inte för jag har någon praktik men i förebyggande syfte, eller något.

Efter stan drar jag till Marika, måste ringa och förvarna henne att jag blir lite sen.
Så jag måste greja lite nu och sen sticka. En macka får jag ta i farten, har inte ätit något.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0