I know what I did wasn't clever.

Jag har tappat alla mina naglar, alltså förlängningen ni vet. Så nu är mina naglar helt fucked up. Tror inte dom mår bra av att hela tiden ha förlängning hela tiden, så tror att jag ska låta dom vila lite nu.

I morse när jag vaknade var jag verkligen not okey, ringde mamma och bad henne komma upp med ett stort glas vatten, en treo och en hink. Sweet huh? Jag vågade inte ens röra mig för jag visste att det skulle komma upp på en gång.
Har nu lyckats tagit mig till soffan och det var inte lätt kan jag tala om. Ont i hela kroppen, huvudvärk och spyfärdig, i looove it. Okej, nu börjar jag frysa som en idiot också, trots att jag har morgonrock och en filt över mig.

Ikväll är det klassfest, en fet jävel. Men jag är tveksam, kommer jag palla en tredagars? Det var knappt att jag pallade en tvådagars men sen var det all in, hällde i mig allt. Diskuterar med Sandra nu hur det blir.

Måste få i mig något, en fet meny från donken skulle jag inte tacka nej till. Men så bra ska vi inte ha det.
Mat och sen en nap på det. Bilder kommer väl sen.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0