and we've been so far down, we can still touch the sky.

Jag har blivit allt för lat på sistone, jag tar bilen till skolan betalar bensin och parkering med pengar jag inte har. Eller jo, jag har dom ju, men inge nödvändigt då jag kan åka tåg och buss helt gratis liksom.

Idag tog jag en fin sovmorgon och fick ogiltig frånvaro, men tror jag ska snacka med min mentor i morgon och komma på en fin ursäkt till varför jag inte befann mig på lektionen på förmiddagen.
I morgon har vi pyssel i skolan, skönt och slippa massa kukuppgifter, men nej vi som har språk vi ska ju tydligen ha det i morgon. Hur värt är det då?

Jag kommer aldrig kunna sova inatt, jag somna framför tvn när jag kom hem och vaknade vid 9, lyckat.
I morgon har jag bestämt att köpa present till Malin och kolla efter något jag kan ha på mig om jag inte kör på något jag har i garderoben, vi får se.

På torsdag är det Maskinen på Pluto, jag har beslutsångest... I morgon ska jag ha bestämt mig. Men grejen är den, på fredag ska jag vara färdigfixad och på topp för fest redan klockan 3. Det är tidigt, men vafan. Vi kör ändå? Eller? Jag måste sova på saken.


fan va qute asså, från i lördags hos andré

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha fan vad gulliga bilder ;)

2009-12-16 @ 00:35:40
URL: http://malinlarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0