all the crazy shit I did tonight, those will be the best memories.

På med partymusiken igen, för nu ska vi tagga för fest. Ikväll firar vi två födelsedagar, Niklas och Malins.
Jag sitter fortfarande med gårdagens smink och är sådär extra snygg, eller inte. Igår lyckades jag ganska bra med att glömma hemmanyckeln hemma och inte gick det att väcka mina päron heller. Bra där!
När jag gick hem idag var det en granne som tyckte jag var otroligt snygg idag, trodde hon skämta.

Och snart kommer det plinga på dörren, för jag ska tydligen få en jävla ängel av min granne. Undra hur många gånger hon har tjatat om dom där änglarna och om nå jävla glass, fattar ingenting.

Nej, nu ska jag fan fräscha upp mig lite. Kan behövas en dusch också.
Hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0