morgondagen är för långt bort, så jag skrattar idag.

På tisdag är vårat hus officellt sålt, kontrakten blir påskrivna då och vi vet fortfarande inte var vi ska ta vägen. Var vi ska bo sen alltså. Vill inte att det ska bli något impulsköp av något fult hus då flyttar jag hem till farmor.... Hon och jag hade deeptalk idag om att vi inte får glömma varandra nu när vi flyttar. Så söt.

Idag gick jag upp vid elva och strax därefter åkte jag till båtbryggan där Jonas, Martin och Linnéa var. Trevligt.
Efter det cyklade jag till Ken & Marikas hus där de höll på och jobbade. Kommer nog bli bra till slut.

Ikväll blir det Sommaren med Göran på bio, med Madde. Look forward to, yes.


Rambo checkar in grannarna


Kommentarer
Postat av: linne

ey, hur vare igår? du hörde aldrig av dig :D

2009-08-08 @ 20:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0