unstoppable.

Den här helgens jobb har gått fort, men ledsen blir jag när jag inser att 5 dagars jobb och upp halv5-5 varje dag återstår är inte särkilt uppiggande. Men vafan, det blir vad man gör det till och de här dagarna ska bli skitroliga och det är helt underbart att stiga upp efter bara några ynka timmars sömn. Sounds good?

Efter alla dessa veckor med jobb ska det firas, jävlar vad det ska firas. Alanya en vecka och direkt efter det blir jag 18, behöver nog inte säga så mycket mer ;>

Jag har köpt en ny mobil, vet inte om jag sagt det men i alla fall så tror jag att jag ångrar mig.. Får damp på mobilen 111 gånger om dagen, förmodligen för att jag inte kan den än -.- w/e



Kommentarer
Postat av: linn

18 år... pirrig för din skull

2009-08-03 @ 19:12:31
Postat av: zzzzara

hihihi

2009-08-03 @ 21:28:04
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0