prepare for change.

Idag jobbade jag över 3 timmar, det vill säga att jag jobbade 10 timmar idag, började 6 och slutade 4. När jag väl sluta så kände jag att jag lätt kunde jobba ett par timmar till, vet inte varför men pigg var jag, haha.
När jag kom hem fick jag en locktång av farmor, nej men man tackar. Inte för att jag kommer använda den så mycket men i alla fall.

Idag kom det in 1000 kr på mitt kort helt utan anledning, jag och mor satt och funderade lääääänge om var de kom ifrån och kom sen på att det är ju mina skattepengar. Glad blev jag, cash is king! 20 dagar kvar till mer, hihihi.

4 jobbardagar kvar, sen är det over. Det är fan inte mycket.

Just de, i går eller i förrgår kom postbilen upptutandes på gården, gick ut och fick paket, knähöga stövlar, SOM JAG HAR LÄNGTAT. Men dom är inte riktigt som jag vill ha dom så om det dyker upp andra så slår jag till där med, höhö.

Aja, snart sovdags, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0