I would love you like a fat kid love food.

Håller jag på att bli sjuk? Eller är det bara viljan till att bli sjuk för att slippa jobba? Haha, jag vet inte. Men hälften av mig säger att jag vill jobba och andra hälften saknar sovmorgon och fest. Snart snart snart....

Idag bjöd farmor på mat som hon gjort de senaste dagarna, vet inte varför men gött är det. Lilla Zac bor hos farmor i några veckor, han är så snäll och gosig. Han och jag somnade i farmors säng efter maten, sov alldeles för länge. Har saknat den där kisen.

Fick brev från folktandvården idag, men tiden jag fick passade ju inte alls, jag är nästan 100 % säker på att vi befinner oss i Alanya då. Så jag har nyss bokat om tiden till en månad senare, för att vara på säkra sidan. Visste ni föresten att man kunde boka om på internet nu för tiden?! Skitbra ju, man kan även gå in och få en akuttid, det är coolt.

Nej visning i morgon, that means att städning i trångfors som gäller. Men först: MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0