you need to whisper, gently in my ears.

Det är sjukligt mycket i skolan just nu. Egentligen har jag bara mig själv att skylla som flyttar fram allt. Usch..
Nationella i engelska hade vi idag, writing-delen. Det gick inge bra alls, jag har tur om jag får G helt enkelt.

Ska alldeles strax sätta igång med en bokrecension som ska vara klar i morgon, hur kul som helst verkligen. Måste skriva ett tal till nationella i Svenska också som jag ska hålla för klassen. Även det hur kul som helst. Men om talet blir bra så kommer det nog bara vara roligt att hålla i det, men då måste det bli bra också...

I morgon ska jag på kassamöte och inventering på ica, det kan vara klart mitt i natten om vi har otur -.-

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0