Torsdag.

Det var ett par dagar sen. Har inte haft något att skriva och har inte gjort så himla mycket så.
Idag slutade vi 11.45 så efter skolan åkte jag och Sandra hem till mig, sen drog vi till grillen och åt mjukglass. Det var soft!

Den här helgen kommer bli really good! Jag längtar tills i morgon och tills på lördag, hihi.

Usch nä, nu är jag trött. Läkarbesöket igår tog kol på mig... Att gå dit var fjärde till var sjätte månad känns ju lite jobbigt, men jag är med på det. Dom är ju schyssta så.

Förövrigt så längtar jag tills peace and love och turkiet, som kommer bli great.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-24 @ 08:30:36
Postat av: sandra

sommmmmmmmmmmmmmmar :D

2009-04-24 @ 08:32:31
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0