the sun is shining man he's super cool.

Sitter och tittar på Gossip Girl nu och är helt slut. Jobbade idag också, var upp vid halv 8 i morse vilket inte var fullt så skönt. Tiden gick sakta också eftersom det var dåligt med folk och för att tiden ska gå fortare i kassan så måste det ju vara mycket folk så man inte hinner kolla på klockan hela tiden.
När jag slutade kom Marika och hämtade mig sen åkte vi hem till oss och grillade. Jag älskar grillad mat!

Ikväll blir det bara lugnt här hemma och sen upp tidigt i morgon också.

Igår efter jag slutat jobbat åkte jag hem till Sandra där Robin, Micke och även Emil är värd att nämna, haha. Vi kikade på Robinson och kommenterade allt som hände på tvn, haha.

Imorgon börjar "the new", det här ska bli på allvar och inge fusk!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0