onsdag.

Känns som jag festade långt in på morgonkvisten igår. Men nej, jag sov hela kvällen igår och gick och la mig halv 11 och vaknade klockan 10 idag. Jag hade lite feber igår och jag kunde knappt svälja, trodde jag skulle vara sjuk i flera veckor men jag mår bättre idag. Halsen är väl paj och kroppen lite sliten, men jag mår bra, surrrruu.

Igår steg jag upp halv 7, det kändes lite halvskönt faktiskt. Jag sov hos Malin och hon fick sova hur länge hon ville. Men jag hade lovat ica att jobba så det var bara för mig att kliva upp. Vandrade iväg strax innan 8. Slutade klockan 4 och då drog jag hem och började sova, haha.

Idag ska jag förmodligen in till stan med mammsen och mormor, de undra om jag var sugen och de kanske vill skämma bort mig lite? Så jag tackar inte nej. Sen om det tar en halvtimme för mormor att gå från H&M till Bikbok är väl en annan sak.

Nej nu måste jag duscha, har ingen aning när dom kommer och pick me up.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0