Jag sover inte än..

Nejnej, jag är alltid tvungen att gå igenom hela internet för att kunna sova gott, nej inte alltid men om datorn är på och jag ska sova så blir det lätt så.

Vet ni vad jag har gjort i alla 5 veckor jag har praktiserat? Jo jag har hållt koll på vad Konserthuset bjuder på för mat, om det är något gott grämer jag mig över att jag får värma en jävla gårdagens maträtt i en micro på ica. Sen om det är något äckligt som till exempel lappskojs så blir jag lycklig för jag har spagedddii och köttfärre i min lilla matlåda. Igår var det Moussaka, satan det hade jag velat ha.. I morgon är det kallops, haha, nu skrattar jag. Fan va äckligt.

Elin Kling ska bli H&M:s nästa gästdesigner, WHATA FUCK?! Vad har jag missat liksom.... My god! Kollektionen kommer bli great i alla fall. Skulle jag vara en guy hade jag dejtat Elin Kling no matter what. Hade jag varit lebb hade jag också försökt få över henne på andra sidan.

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0