yeye.

Idag var det flygande jakob till mat. Det blev nästan helt slut på min tallrik, några kycklingbitar blev kvar.
På lunchen gick vi lite på stan och det är verkligen svårt att hålla fingarna i styr, jag vill handla hela tiden. Något allvarligt problem måste jag ha. Haha.
Nu har vi Svenska och vi ska nog skriva klart våra CV & personliga brev, men jag är ju så gott som klar så jag kommer nog inte ha så himla mycket att göra den här lektionen. Kanske finslipa lite på det personliga brevet.
Skolan har blockat vissa hemsidor, bland annat bilddagboken, youtube etc. Känns ju mindre kul, haha.
Trodde det var ett skämt när dom sa det först.

Idag håller Sandra på att tjata att jag ska med på bodypumpen men jag står kvar med min åsikt när det gäller det och det vill säga att det är tråkigt och jag inte tycker om det alls. Inget går upp emot kickboxningen.

I morse försov jag mig föresten, men jag hann riktigt bra. Vaknade 07.55 och 08.15 måste jag åka hemifrån.

Julia idag: - Alltså, jag tar jämt sallad utan att äta upp det
Sandra: - Men varför tar du det då?
Julia: - För att det ser så nyttigt ut
Inte alla hemma? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0