låt mig.

- Öh ursäkta? Jag tror det var någon tant där uppe som kastade saker på er :o
Haha jo tack.
Fan va kasst, när man har största chansen att hitta saker på rea hittar man fasen inte ett skit. Jo ett par ugg-stövlar och en bok på 600 sidor, så nu ska jag fan inte klaga på att jag inte har någon bok att läsa. Men, det är nu jag kan klaga på att Västerås är fan ingen shopping-stad. Åt skogen med det och in med Sthlm i stället. Det skulle vara grejer det, eller vad säger ni? Ska vi flytta till Sthlm i stället? Efter skolan kanske.

Jag som skulle gå och lägga mig 22.00 idag, för att orka gå upp tidigare än vanligt och duscha och greja. Klockan är snart halv 11 och jag har fortfarande inte gått och lagt mig och jag tänkte även läsa lite i min bok som jag köpte idag. Får nog skippa det och lägga mig under täcket nu. Godnatt!
Min magkänsla är läskig, den har nog rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0