save me.

Igår var jag på stan, köpte sandpapper (i stället för att raka, det heter inte sandpapper kommer bara inte på vad det heter), en skjorta, en oversize t-shirt med lite längre ärmar, underkläder, vantar och strumpbyxor. Vantarna är såna här som har en lång tråd fastsydd på sig som man har i ärmarna så man slipper hålla i vantarna eller lägga i från sig dom när man är någonstans och som då leder till att man ofta glömmer dom överallt. Tro mig, jag vet hur det är. Så nu känner jag mig som en 6åring som kommer med hängande tumvantar ur jackärmarna, i vilket fall som helst så är det nog en av de bästa uppfinningar som finns.

Idag slutar vi en timme tidigare på grund av lärarmöte, bara att tacka och ta emot. Undra vad jag ska göra idag, hjälpa mamma och riva tapeter? Njae, får se. I alla fall så blir jag själv hemma hela kvällen och det ser jag fram emot. Ligga framför tvn och titta på Top Model utan att någon ska klaga, har nog aldrig kunnat tittat på ett helt Top Model-avsnitt utan att någon ska säga någonting.

Nu ser jag fram emot shoppingen i morgon. Katching!
Jag tycker verkligen synd om er, jag lider med er. Det händer rätt mycket just nu känner jag.
Är jag deppig eller är det bara huvudvärken som stör? Inte fan är jag deppig i alla fall.

Bild från pappas kalas.

This is ma brotha from da same motha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0