he had tattoos up and down his arm.

Idag var jag (& tre till) på stadshuset med min och Sandras affisch. Sandra var sjukis och kunde då inte följa med. Det är fyra stycken affischer som stadshuset väljer imellan. Vi får reda på i morgon vilken de kommer att välja, nervöst? ja.
Idag på matten gjorde jag i princip ingenting, jag börjar tappa allt, fokuserar på helt fel saker osv. Måste bli ändring på, matteprov om två veckor och det ska jag ha bra på. För jag vet att jag klarar av det om jag verkligen lägger ner tid.
Såg snyggaste kisen när jag åkte hem idag, wosh =o
Idag var det ingen vidare mat i skolan så jag och Ellinor gick till donken (jag vet, ändring var det) men i alla fall när jag satt där och skulle precis ta bort min gurka ifrån min cheeseburgare säger Ellinor: - Förut var det alltid Madde som tog bort dina gurkor, hur klarar du dig nu?
Alltså, jag saknar Madde. Så kom hem nu, nu har du varit i Las Vegas tillräckligt.

Det är såhär det ska va, kom hem? :(
Maddes kommentar på den här bilden skrattar jag åt fortfarande, hahahaaaa.
Pusss ni är klockrena!

Kommentarer
Postat av: sandra

ja vafan nu får hon komma hem :(

det kan ju inte vara meningen att vi ska dö av saknad

2008-09-24 @ 12:50:57
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0