if you ain't got no money take your broke ass home.

Det blev ikea, jag köpte lite ny förvaring och lite annat till mitt rum. Fixar upp grejerna i morgon efter jag tränat tror jag. Ska försöka få pappa att fixa med mina hyllor som har legat rätt länge nu. Haha, när vi var på väg ut från ikea hände en rolig grej, haaaahaha. Kan fortfarande inte sluta skratta och det är synd att händelsen inte går att återskapa i ord för det var så jävla roligt, haha.
Det känns som det är söndag idag eftersom vi var lediga idag. Känns som den här veckan kommer gå fort också, så det känns gött. Ser fram emot torsdag också, säkert fler som gör det om ni är som mig, hihi.
Det är fan sjukt vad jag flagnar alltså, ser ut som en vandrande fisk som fjällar, fult som fan. Ska snart börja sola regelbundet så jag slipper se vit och blek ut i vinter.
Skulle lätt kunna åka till Turkiet igen i år, mamma? hahaa
I år firar vi jul i sälen, jag tycker både det kommer bli roligt och tråkigt.

Peace & Love Fellows.


Kommentarer
Postat av: slim

du sa ju att sälen sög när jag föreslog det :(

2008-09-16 @ 09:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0