högt, lågt, överallt.

Det är grymt kallt här hemma, jag vet inte om det är jag som är trött eller om det verkligen är kallt här hemma. För jag brukar nästan aldrig frysa, jag har nog rätt bra blodcirkulation. Hade min gamla idrottslärare hört det hade han sagt något helt annat, känns väldigt skönt att vi inte längre har honom i idrott.
Snart börjar Navy Cis men förmodligen har jag nog redan sett avsnittet, skulle i alla fall inte förvåna mig.

OCH nej fasen också, fotografisk bild i morgon och jag har inte gjort klart uppgiften... Får se hur jag gör med det.

Okej, Sandra sa att det var lugnt, den behövdes inte vara klar i morgon.

Puss.

Jag saknar den här kisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0