this song is not for you.

Spageddii och köttfärssås med ost till om man så ville, mums. Jag var nöjd, jag är mätt och jävligt belåten. Vi hade längre lunch så jag och Sandra gick upp på stan, hade inte förväntningar för att någon av oss skulle hitta något, men det blev lite basplagg för oss båda, jag köpte 2 par örhängen också.
Just nu sitter vi på fotografisk bild och har i princip ingenting att göra. Vi ska träna på att fota endast men det kan man ju redan så jag skiter i det, kanske gör jag det senare när jag har gjort allt som går på datorn. Eller köra turnering i nått spel på datorn (regler är till för att brytas), haha.

Blandade känslor, hahah. Antingen skrattar jag eller så sitter jag och stirrar i det tomma intet (lät coolt), nej men det är sant. Ska man skratta eller gråta? Det återstår att se.

HAHAHAHAHAHA, Anna Book har skrivit en bok som heter: Boken om Anna Book. Fyndigt!!



Han älskar mig, jag vet det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

spaghetti heter de :D gulligt att du trot att de heter spageddi:)

2008-10-01 @ 17:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0