so nasty.

Jag är trött och har träningsvärk. Jag ska nog sova tidigt ikväll, skulle vilja sova 10 timmar så får se hur det blir med det.
Jag tänkte städa mitt rum nu, eftersom mamma och pappa håller på och rensar och ska renovera om vardagsrummet och matsalsrummet så tänkte jag också vara duktig och städa mitt rum som återigen är stökigt. Det är liksom bara kläderna som gör att det blir stökigt för jag har ju inte så mycket andra grejer att stöka till med. Eller jo det är väl dammigt och så också men det var ju inte längesen jag dammsög men jag gör nog det nu igen. Jag tappar så mycket hår så det ligger blonda långa hårstrån överallt, inte så fräscht kanske men det är när jag fönar och plattar håret som det blir så.

Just för tillfället sitter jag och lyssnar på massor med gammal musik, typ Daddy Yankee, Don Omar osv. Massa minnen som dyker upp.

Idag var det som sagt kalas för mi padre som fyller år i morgon. Bara de första 10 minutrarna var roliga, sen sög det. Så jag satt och skrev klart mitt CV i stället, nu är det i alla fall klart och det känns rätt skönt.

Nu blir det "poppa" gammal musik och städa.
Ciao Bella!


Kommentarer
Postat av: Anonym

- svara gärna på veckans fråga på min blogg, hade verkligen varit great ;D ha en bra dag !

2008-09-21 @ 19:47:19
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0