Låt mig presentera helgen för er.

Ja, så här blev helgen: På fredagen skulle det egentligen bli fest, många var taggade och även jag in the first place. När det blev ett och annat strul så struntade jag och Sandra i fest och drog en myskväll med utekäk, film och godis. Vi somnade till en kass film och vaknade vid 9 och gick upp och fixade oss, vi skulle till boda borg kärare läsare. Så här skrev Sandra om lördagen:
"På lördagen steg vi upp runt nio och började fixa allt inför dagen. Klockan halv elva hämtade vi upp alla och började färden mot köping där Jonas och Linus stod och väntade. Vi satt sju stycken i bilen på grund av ett och ett annat problem. Men när vi kom till arboga mötte vi upp Micke och fortsatte resan mot Karlskoga. När vi var framme vid dagens mål, bodaborg delade vi in oss i våra lag. Det var jag, Micke, Linus och Linn mot Jonas, Lina, Zara och Alice! I fyra timmar sprang vi runt, fram och tillbaka i olika celler och samlade stämplar. Det var jätteroligt och man var taggad hela tiden. När timmarna gått så kan jag berätta att dom flesta för trötta och sega. Jag sov hela bilresan hem då jag hoppade in i duschen för att göra i ordning mig. Jag, Lina och Zara skulle ut och äta, tror vi satt där tills klockan närmade sig elva. Vi promenerade hem till mig och satt i soffan ett bra tag och bara pratade. Kvällen slutade med att Lina åkte hem och jag och Zara somnade i soffan till 2 fast 2 furious!" (Vi hade kollat på filmen 2 ggr, haha, eftersom vi somnade och vaknade i soffan mitt i natten)
Vi hade grymt roligt där borta och jag är fortfarande helt öm i kroppen efter lördagen. Blåmärken på knäna osv.
Idag vaknade jag av att Lotta, Björn och Emil kom in och skrek: haaaaallå. Sandra hade redan gått upp och var pigg som vanligt, haha. Vi åt frukost och sen åkte jag hem, eftersom min pappa fyller år i morgon så var jag tvungen och åka hem och hjälpa till för kalaset som blir idag i stället. Har dock inte hjälpt till någonting för jag har träningsvärk och är allmänt trött. Åt upp nästan alla Ballerina-kakor så nu är mina päron sura på mig. Jag måste duscha och fixa till mig, dom kommer om en timme och här sitter jag i flottigt hår och ica-kassar under ögonen, så det ska va!

Ikväll hade jag tänkt att träna, men när Sandra sa att det bara var Yoga så blev jag mindre sugen. En springtur kanske kan vara något i stället. På torsdag får man pengar och det känns bra för då har jag och Sandra planerat in shopping, jag själv ska nog inte shoppa så mycket men Sandra sa att hon behövde lite hjälp så klart jag ställer upp ;)

Nej nu ska jag ta mig i kragen och gå in i duschen så man är lite fräsch när släktingarna kommer.
Kiss n' Hugs.

"Stay Cool!" hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0