it's hard to say how i feel today.

Jag vet inte ens hur jag ska bete mig, jag vet ingenting känns det som. Just nu känner jag mig som ett stressat helvete. Jag vet inte varför, jag vet ingenting som sagt.
När jag kom hem från träningen såg jag att mamma hade köpt torsk, satan i gatan vad glad jag blev. Mamma åkte till sura och jag frågade pappa om han kunde laga mat medans jag duschade, det kunde han inte, för han var ju såååå upptagen. Fan va arg jag blev då. Rev typ hela köket och gjorde någon egen torsk-gratäng av nå slag. Satan i gatan vad gott det blev. När det låg i ugnen såg jag all disk jag hade gjort, FAN. Jag kastade in det i diskmaskinen, inte bokstavligen som tur var, men gjorde allt för att göra pappa arg som låg i sängen och vilade innan han skulle sätta igång med att arbeta på renoveringen som vi håller på med.

När mamma kom hem berättade jag hur duktig jag varit och hur dålig pappa hade varit. Hon var på min sida tack och lov.

Nu sitter jag och lyssnar på Gentleman och försöker lugna ner mig. Försöker även att hitta en outfit för morgondagen, går inge vidare.
Inget blir som jag vill den här dagen..... Verkligen inte.

Usch, jag skiter i idrotten i morgon, tänker fan inte va med och tacklas till döds med rugby, nej tvi vale. PLUS att det är på morgonen och UTE så det kommer vara kallt, blött (efter den isiga natten) och allmänt tråkigt.

För att fortsätta vara pissed off så kan jag tala om att jag hatar Alex Schulman. Okej, det är jävligt fel av mig att säga att jag hatar någon person som jag inte ens har träffat i hela mitt liv, vet inte hur han är som person OSV. Men det är inte grejen här. Det är liksom andra bullar. w/e

Jag hoppas ni har haft en bättre dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0