in a year they'll be gone cause you are an ass.

Städa börjar faktiskt bli min vana, jag älskar att se mitt rum rent, städat och fint. Har även tvättat lite och snart ska jag sussa sött. Nu är jag faktiskt trött och jag kommer förmodligen somna rätt bra. Igår var det värre, min tv fungerade inte heller så jag gick och la mig i soffan och sov där och vaknade med en ond nacke, försovning också. Kom en timme försent. Förra veckan var det så också och ja jag ska skärpa mig.

Undra vad jag ska sysselsätta mig med i morgon, i mitt rum kan jag inte göra något i alla fall, jo kanske dammsuga, haha.
Nej men jag ska nog försöka ta en springtur och få igång konditionen, herregud det är ju nästan pinsamt.

Jag har ingen vidare bok heller och läsa. Känns som jag har läst alla bra som ens existerar -.- Irriterande.

Jag måste köpa nytt smink och nya ansiktskrämer, åh drygt. Varför kan jag inte behöva köpa nya kläder? Så mycket roligare att handla än det.

Puss & Godnatt!


Visst fasen har jag fått några fräknar :o Eller är jag helt ute och cyklar?

Kommentarer
Postat av: slim

fin vän jag har

[säger ju att man får pigment fläckar/fräknar om man pressar för mycket, sa ju att jag hade det]

2008-09-17 @ 09:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0