"I'm drunk and you're still ugly"

Idag har jag rensat en massa här hemma, hjälpt mamma lite. Medans pappa var ute och lekte med motorcykeln, lat? Eh ja. Till helgen börjas det renoveras här hemma, det vill säga att jag vill vara hemma så lite som möjligt eftersom jag kommer sättas i arbete av mamma och pappa då, det vill jag såklart inte. Så hela dagen och förmodligen hela kvällen på lördag är sysselsatt, fredag är fortfarande ett frågetecken, söndag också. Men på fredag blir det antingen fest eller mys, det återstår att se.
I morgon är det dagen med stort D, haha.

Haha, idag var jag tvungen att köpa ett bälte på lunchen för jag höll på att tappa byxorna dock inte för att jag har gått ner i vikt (önsketänkande va?).

Vad ska jag göra nu då?
Nyss ätit i alla fall, det blev nån röra med lax i och till det potatis, mums. Eftersom jag nyss ätit kan jag inte gå ut och springa som jag skrev igår att jag skulle göra. Så jag ska nog skriva klart mitt nya CV eftersom mitt gamla är pretty kasst. Måste ju lämna det till min förhoppningsvis blivande praktikplats, avslöjar inget här förrns det är helt klart.

Maybe I come up with something later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0