I know what you're doin'.

Shit, om jag ser känsliga killar gråta - gråter jag med. Kollade på Vänner först och grinade när Ross inte fick Rachel, tittade därefter på One Tree Hill, ett gammalt avsnitt och såg Lucas grina då grät jag också.
Snart slår datorn av och jag orkar inte springa och hämta laddaren just nu. 
I morgon är det fredag och ja den här veckan har gått fort precis som den förra. Helgen är efterlängtad.
Nu sitter jag med mina päron och dricker kaffe och kollar på AFV, hahaha. Det går verkligen inte att hålla sig för skratt, herrejösses.

Var jag ute och sprang idag när jag kom hem? Nej. Är jag stolt över mig själv för det? Nej. Haha, shit.
Snart ska jag gå och klä på mig och ringa Sandra. Jag måste ringa ett viktigt samtal angående lördag. Sen ska jag höra om hon ska med mig och mamma till stan, oh oh.

Puss o hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0