hihihi.

Tänkte skriva en blogg nu så här lite fort innan våran el stängs av. Vi har nämligen någon form av strömavbrott mellan 23.00 och 03.30, ingen aning om varför men det bara är så.
Jag såg nyss på Vem kan slå Fredrik och Filip eller vad det heter, väldigt roande program må jag säga, haha.
Idag var det tänkt för träning, blev inte så tråkigt nog, men det är inget som kan göras åt och vi kör stenhårt nästa gång i stället, aight?

I morgon är det idrott som står på schemat och "Meko", kan inte komma på vad förkortningen står för så det ser vi fram emot vad det är för något. Ett tack till våran idrottslärare Linn som har sagt att vi bara ska vara i klassrummet i morgon, alltså ingen uteidrott, thank god for that.

Har fått igång mitt trådlösa på min bärbara, woho. Nu kan jag sitta i sängen och surfa, hell yeah hahaha...
Jag är nog trött, jag vill vara trött i alla fall, så jag provar och sover nu, kisssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0