ge mig mat.

Jag sitter för tillfället i skolan, försöker komma på ett bra ämne för mitt och sandras lilla projektarbete. Inte det där stora som man har i trean utan vi skulle få prova på och göra ett projekt nu i tvåan. Såhär på morgonen fungerar inte våra hjärnor så himla bra. Så förslag på vad man kan göra uppskattas :) Vi har just nu en idé, väldigt enkel, haha. Vad det är avslöjar jag ej.
Min dator är helt tom så det är rätt tråkigt. Så jag ska väl fixa i ordning den när jag kommer hem idag, eller ikväll. För jag ska till banken när jag kommer hem. Sen ska jag försöka övertala mamma att åka till stan och leta höstskor. Fanns inga jag ville ha på hälla och då var jag inte på så bra humör heller så det gick inge vidare. Min bror och Marika var också med då. Dom tre gick in på ikea när jag satt ute i bilen och ville ha mat och var sur, haha. Mamma köpte lite mer galjar åt mig så då blev jag lite gladare.
Det är nästan helt fullt i min garderob, eller nej, men alla mina galjar är använda så jag behövde nya (men lite fullt är det).

Värda grejer jag skriver om. Men nu när skolan har börjat kommer det nog bli rätt mycket skola i bloggen, jag är rätt medveten om att det blir tråkigt.

Igår gjorde jag misstaget att färga mina ögonbryn, varför skulle jag göra det för? :( Dom är svarta, stora och helt usch. Så nu har jag klippt lugg och tänker inte visa mina ögonbryn på väldigt länge. Jag köpte fel färg, jag tog svart och inte tänkte jag på att det fanns brun och mörkbrun. Hade färgen i på tok för länge också, satt och kolla på tv och var fast där.

Gräset på Buddy har fortfarande inte börjat växa, hur lång tid ska det behöva ta? =o

5 minuter kvar till lunch!

Bifogar en av mina finaste bilder jag har på min dator:

Kommentarer
Postat av: sandra

oh vilken fin bild zara, den har jag aldrig sett. dina ögonbryn är rätt vackra så sluta nu bitch

2008-09-08 @ 12:50:02
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0