familjelyckan är polerad.

Jag har inte känt någon sug efter att skriva långa inlägg på ett tag, som kanske ni har märkt. Har inte varit hemma på jättelänge känns det som, nu är det enda gången jag är hemma och sitter lugnt i soffan utan att jag ska börja stressa och sticka härifrån. Sov i och för sig hemma inatt men i alla fall. Mamma väckte mig typ halv 11 i morse och sa att jag skulle gå upp för vi skulle åka till hälla. Kvinnan är tokig. Jag vägrade att gå upp så jag sov till 12 då kom hon in igen och nästan drog upp mig, för jag var ju verkligen tvungen att följa med som ni kanske märker. Värt och åka dit, vi kom hem med en påse från h&m, jag köpte ny ögonbrynsfärg (den här gången ska det bli bra) och lite annat smink.
Jag var helt tom på energi så jag låg och sov i bilen när mamma gick in på ikea, sen kom hon ut tomhänt och hysterisk för att de hade ändrat kassa-systemet och hon hade inte fattat någonting så hon hade lämnat grejerna och gått. HAHA, fan va roligt, jag höll på att kissa på mig av skratt. Jag har varit där innan och det är inte alls svårt.

Helgen har varit riktigt bra faktiskt. Fredag bestod av fest i västerås, igår åkte vi till storstaden och på kvällen åkte vi till en ännu större stad, alla vet nog vilken jag pratar om jo Kolbäck förstås, haha. Det var fest hos nån kis i alla fall. Rolig kväll.

Ser fram emot skolan i morgon (L)


kolla ögonen, HAHA om man zoomar är dom öppna typ 3 mm och står kvart i 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0