eee wazzup doc?

Igår blev det mys med Sandra och Linn. Jag och Sandra möttes och hyrde film och köpte godis och allt, sen cyklade vi hem till mig och väntade på Linn som var seg som vanligt, haha. Vi kollade på slutet av Scorpion King och lite andra program innan vi slog på White Coats, lite konstig film men den dög. Linn åkte hem och jag och Sandra gick och la oss i min säng och kollade på Hack, någon skräckis. Jag somnade efter halva ungefär och snarkade gjorde jag också. Filmen var inte så himla bra i alla fall, eftersom jag somnade.
Nu ligger vi i min säng och äter gårdagens godis. Sandra ska snart åka hem och jag ska väl fundera ut vad jag ska sysselsätta mig med idag. Lediga i morgon så något ska man väl komma på.

- VI ÄR DÖDA!
- YES! Jag fick det på film!

Yeye, peace out mf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0