laugh it all off in your face.

Gulasch lät snuskigt så det blev Gränden. Jag är fortfarande mätt även fast det var en timme sen vi åt. Det blev fläskfilé för mig medans Sandra tog saláD.
Nu ska vi skriva om ett skolminne på svenskan, kan bli roligt faktiskt. Både jag och Sandra har valt cabarén så det blir väl rätt många skratt nu under tiden vi ska skriva. Första gången på år som jag ser fram emot att skriva en uppsats. Annars har jag försökt undvikt det så mycket som det går.

Vi håller på att renoverar hemma och pappa har nyss tagit bort vårat gamla parkettgolv och herregud vilken hemsk syn som var under, haha. Typ grön plastmatta, mhmm.

Idag blir det förmodligen stan med mamma och titta efter ny soffa och andra saker till vardagsrummet. Kanske åka till ikea och köpa de saker hon lämnade där igår, haha, störd.

Jag ska sälja mitt piano, ett Yamaha, köpte det för 15 000 kr men kommer självklart inte sälja det för det priset. Intresserad? Hör av dig till mig. Säljer det inte till vem som helst.

Lyssnar på Dave Stewarts hesa stämma, I like.


Vilken skönhet


Kommentarer
Postat av: slim

Du kan fråga marre om han vill ha ditt piano!

köpa* menar jag. Eller millan kanske

2008-09-29 @ 15:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0