you need to bring the beat back.

Jädrans vad trött jag är, ska övertala Sandra och Linn att vi ska sova 9 ikväll. Det kanske Kerstin också skulle uppskatta, med tanke på att vi ramlar in 2-3-4-5 på morgonen varje gång vi är där, haha. Förmodligen har vi väl väckt henne ett par gånger också och stackars Erik som trodde vi låg och sov när klockan var 5 nej, då skulle han ut och mjölka korna och där sitter vi och fnissar och är fulla. Nog om det, haha.

Jag skulle i alla fall kunna gå och lägga mig nu och sova till i morgon. Har i alla fått mig en timmes sömn nu på eftermiddagen, det lilla kändes fantastiskt. Jag är inte lika trött.
Jag är däremot taggad för morgondagen, shit vad gött det kommer bli. Längesen det var en stor lokalfest och now it is. Kommer komma fett me guys, haaaaahaaaa.

Föresten, köpte en jacka, 2 par örhängen och strumpbyxor idag när jag var i stan. Nice! Föresten var Annie med också.
Ännu en till föresten! Ni vet "Prinsen" som är Blondinbellas kompis kille, hon har ju inte publicerat något kort på honom eftersom han inte ville bli igenkänd eller vad det var, nu har hon ju börjat visat honom och jag trodde åtminstone han skulle vara LITE snygg, men nej. HAHA han var riktigt ful faktiskt.
Ska packa, chillidill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0