what is life when you can´t take twos, both the good shit and the blues.

Spenderade 2 timmar av denna dag i friidrottshallen i Västerås, där rekryteringsmässan var. Lämnade mitt cv till några som verkade vettiga men tvivlar på att jag kommer få något svar på det. Haha, det är roligt att gå och kolla sen står det typ 10-15 personer runt några killar som berättar om deras företag och allt sånt där sen ser man brevid sitter det en kille helt ensam och inte en enda själ är intresserad av hans företag, eller inte hans men ja ni förstår.
När jag kom hem därifrån var mormor och morfar här, de satt och kollade på 2an och man fick verkligen inte byta kanal för det var ju sååå intressant, suck.

Har pluggat endel idag också, jag ger mig själv beröm för det. Inte ofta jag öppnar något dokument som har med skolan att göra på fritiden. Gör det bara när jag verkligen måste, haha.

I morgon ska jag vara hos frissan klockan 1, äntligen. Var ju flera månader sen jag färgade håret, det har gått alldeles för lång tid sen senast nu. I och för sig är det bra att håret har fått vilat. Funderar också på om jag ska klippa luggen eller om jag ska spara ut luggen till det övriga hårets längd, aja. Jag bestämmer mig nog när jag är där.

Mamma och jag går här och surar på varann, hon tror hon har rätt fast det faktiskt är JAG som har rätt den här gången. Åh, blir tokig...
Funderar om jag ska ladda hem någon film, hmm.. Kanske, nej jag ska nog snart gå och lägga mig, läsa ut min bok. Inte många sidor kvar nu.

En bild Sandra tog på fotografisk bild.


Kommentarer
Postat av: slim

du är typ snyggast i världen i lugg, klipp!

2008-10-23 @ 09:04:49
Postat av: slim

jag är helt säker på att jag lämnade en kommentar här för tio minuter sen, vart tog den vägen :O

2008-10-23 @ 09:09:47
Postat av: zäta

den ligger där, haha, det kanske är något fel :)

2008-10-23 @ 09:11:50
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: josse

är det du? ser inte ut som de:) du ser tjockare ut i ansiktet på den här bilden än vad du är?

2008-10-24 @ 19:30:00
Postat av: Alina

Gillar din blogg hördu! :)

2008-10-24 @ 19:36:01
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: zäta

haha, tjockare i ansiktet, jo jag håller nog med där

2008-10-25 @ 13:20:28
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: Johanna

Pengargratis har snabbt blivit en hitt tack vare deras generösa sida. Hur kn dom klara det? Bara genom att bli medlem får du 20kr och får vara och tävla om en laptop.



Sen samlar du enkelt pengar genom erbjudanden och att besöka hemsidor. Pengarna förs rakt in på ditt konto



http://pengargratis.se/?r=2022

2008-10-25 @ 13:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0