I don't want you tonight.

Idag när jag och mamma var i västerås köpte jag senaste säsongen av 2½ män, andra säsongen av Svensson Svensson och en till film, den där filmen som jag aldrig kommer på vad den heter .... hm.. JUST DET Never Back Down, ska tydligen vara bra. Jag har aldrig någon ork att ladda hem filmer o sånt så jag tänkte skitsamma och köpte dom.
Ikväll har jag tittat på två avsnitt Svensson Svensson, Extra Extra och Sing a long. Jag var bara tvungen att titta på Sing a long, jag hade dock inte gjort det om inte mamma hade tyckt om det. Alex Schulman, behöver jag ens säga nå mer om det? Han var pinsam, thats it. Läste nyss att han sagt i radio att Josefin Crafoord är sämst på isen, Stjärnor på is eller vad det i heter hon är ju med där. Vilken påhopp vill jag påstå! Nej usch. Plus att han var i samma lag som Sandra Dahlberg i Sing a long som han förövrigt hade satt på utelistan i Aftonbladet, hur går detta ihop?
Dra mig baklänges, det här fick mig att skratta, Alex Schulman är polisanmäld, ha ha ha ha. Tack och lov!

I morgon ska jag väl upp vid 8-9 snåret någonting. I look forward to.
Två coola grejer: Jag har lika jeans som Linda Rosing och jag har en lika cykel som Ebba von Sydow. Wosh!
Vet ni vad jag sitter och dricker en lördagkväll? Jo en drickyoghurt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0