just talk yourself up and tear yourself down.

Det var på håret att jag ens orkade ta mig igenom träningen. Fyfan, varje gång jag böjde mig eller något kändes det som jag skulle spy. Har inte ätit någonting på hela dagen förutom 2 tallrikar gröt, så jag var helt tom på energi kan man säga. Flimrade för ögonen och jag mådde dåligt. Usch, gick nästan över på slutet så det var skönt.
Fick i mig en stor portion fisk när jag kom hem, den satt fint.

Åh, Sandra påminde mig nyss om att vi har idrott i morgon -.- Men vi har gym på FeelGood så det lär ju bli kul.

Såg ni på I ditt ansikte igår? Haha, Magnus Betnér vilken stjärna. Rekomenderar att ni ska titta på det nästa vecka. Kanon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0