wait n' see.

Bad bad bad me.. Jag jobbar inte på lektionen, gjorde inte det på förra den här lektionen heller. Suck.. Jag ska bättra mig, jag ska!
I stället för att jobba så sitter jag och försöker komma på en ny header till bloggen. Ska ändra färger och allt men det är sjukt mycket jobb, men jag ska ta tag i det någon gång, snart i allafall.

Jag är sjukt hungrig och sjukt sugen på en toast ifrån cafeterian, har jag några pengar? Nej. Det är kört och föresten, jag vill ha fisk till lunch idag, men jag börjar undra. Kokoscurrysås till? Låter lite wierd faktiskt. Men ska se hur den ser ut först innan jag snackar.

Svårt att komma upp i morse, men sån tur som jag har så fick jag skjuts på grund av regnet. Hade ändå inte kunnat cykla eftersom cykeln stod vid station, skönt. Så jag kom före Sandra till station, hähä, händer inte ofta kan jag tala om.

Lunch nu! woooah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0