this life is like a game sometimes.

Vaknade inatt klockan 3 halv 4 någon gång och fick för mig att jag hade försovit mig, knepigt va? Hade en konstig dröm också och vaknade i panik i morse. Gick upp vid halv 11 någon gång och åt frukost med pappa. Vi bestämde att vi skulle ut och övningsköra idag. Kan bli intressant och se hur det kommer gå, var ju ett bra tag sen, sen sist.
Har ni hört att Katrin har fått sparken ifrån Tv4? Sjukt ju. Nej usch, det var dumt gjort utav dom.

Sitter just nu och dricker lite kaffe med pappa framför tvn.
Pratade med mamma för en stund sen och hon frågade vilken parfym jag önskade att få med mig hem. Den jag ville ha fanns inte, förmodligen för den är så ny. Den som luktade så gott :( Aja, i panik bestämde jag mig för Armani - Diamonds. Den luktar ju också gött så jag är nöjd. Hon hade köpt en jädrans massa godis sa hon. Bra där! När hela vår familj bantar liksom, haha.
Aja, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0