rock n' roll baby.

Sitter i min säng och har nyss kikat på lite svensson svensson-avsnitt, fjärde säsongen har ju faktiskt kommit ut. Höhö, i'm a big fan.
Ska snart gå och duscha och sen börja fixa mig inför kvällen. Som består av fint käk och bio. Step Brothers it is. Chill huh. Frågan är vad jag ska ha på mig, hm. Det visar sig.
Alltså, vi har lov nu! Känns för gött!

Igår blev det lite ändrade planer, Linn var trött så jag och Sandra våldgästa Lisas place i stället. Vilket var grymt längesen :o I alla fall så kändes det inte som det var så längesen vi umgicks, för allt kändes som vanligt och det var hur mysigt som helst.

Jag vann ju på bowlingen igår, exakt som planerat :) Haha eller inte. Lotta vann väl rätt stort tror jag, till och med över Johan (hette han så?) som är "aktiv bowlingspelare" (coolaste uttrycket på länge).

Jag är festsugen, fest på lovet? vem styr? Jag är på! Chill. Poppar musik och är taggad ju :o

Chill out guys!

Kommentarer
Postat av: Lajsa

ja ih det var hur mysigt som helst!

2008-10-25 @ 17:30:23
Postat av: lins

jag är på fifan

2008-10-25 @ 23:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0