pretty cute.

I helgen har jag tittat ifatt på alla Gossip Girl-avsnitt. Så nu är jag helt fast igen.
Igår när jag och pappa övningskörde gick det väl rätt bra, i början gick det väl rätt kasst, åkte typ i mitten av vägen och pappa hade panik, haha. Men alltså,det är ju skitsvårt att se hur nära kanten man är. Sen har jag svårt för att hålla koll på bilarna bakom mig och när jag väl ser en bil bakom så blir jag tvärstressad och börjar åka fortare än jag får.

High school musical 3 har premiär på bio på onsdag, haha. De två första filmerna är ju kanonbra, någon som tycker som jag och är sugen på lite biomys? Haha.

Jag är hungrig och det är pyttipanna till mat idag. Skulle gå och köpa en toast men det var ingen som ville följa med mig så nu sitter jag och är hungrig fortfarande. Lunch om en dryg timme, jag klarar mig väl. Vi kommer säkert inte få någon frukt heller eftersom våran lärare är så seg att ta de bästa frukterna så hon kommer med några ruttna päron när vi börjar igen efter rasten. Jaja..

Haha, Nate. Inge söt i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0