Jag har all rätt i världen att hata dig.

Mitt msn lever sitt egna lilla liv märker jag, kan inte logga in i alla fall. Men den har väl tagit en liten paus antar jag.
I morgon slutar jag efter idrotten och käkar med Sandra sen går jag och tröstshoppar lite och väntar på att pappa ska sluta och komma och hämta mig.
Idag tränade jag för 4e dagen i rad vilket är riktigt bra gjort av mig tycker jag. I morgon blir det ingen hård träning utan en lugn promenad med Zigge. Jag har sagt till pappa att jag ska laga mat till oss i morgon eftersom mamma ska jobba när Robert Wells spelar i parken så blir bara jag och pappa själva och då kan försöka mig på det där med matlagning. Igår stekte jag två stycken ägg för första gången i mitt liv och det gick väl rätt bra för att vara första gången kan jag tala om, dom fastna väl lite och så men det hör väl till att misslyckas lite i början?
Jag har i alla fall inte riktigt bestämt vad jag ska laga för mat men det visar sig väl.
Mamma har fått gratisbiljetter till Robert Wells men varken jag eller pappa ville gå, jag ville inte gå för att det är väl inte min grej, hade jag spelat piano fortfarande så hade jag faktiskt gått och kikat. Pappa ville inte gå för att enda sedan Robert Wells försvarade Tito (ni vet han som våldtagit småflickor, eller vad han nu har gjort) i rätten så har Robert sjunkit i pappas ögon. Haha, lite töntigt men han var hård och jag såg ilskan i ögonen när han berättade om sitt lilla hat.

Idag på träningen var det riktigt kul, jag och Sandra drygade som fasen. Slutspurten är väl inte riktigt min grej som vanligt, jag har rätt sega reflexer och reagerar 10 minuter för sent när alla redan ligger ner och gör situps. Vi liksom springer eller gör höga knän fort som fan och sen skriker våran ledare: NEEEER!!! och då ska alla ner och göra situps. Aja, jag tror ni hajar. Jag hinner inte med i alla fall, några gånger kan jag dock få till det.
Förut en gång skrek hon typ: 1!! när vi skulle ner och göra situps (kommer inte ihåg vilket nummer som var på vilket) och sen skrek hon: 2!! när man skulle göra upphopp och: 3!! när man skulle göra armhävningar. Jag var helt inne i mig själv och visste inte då heller vilket nummer som var på vilket så när alla började göra upphopp så la jag mig ner och gjorde situps, hehe. Tanterna tittade ner på mig som jag var dum i huvet.
Hoppas ni förstod min lilla berättelse.

Avslutar med att jag är riktigt tacksam som har Sandra, hon är bäst. Finns där i alla lägen, tack älskling.


You want some?

Kommentarer
Postat av: sandra

jag finns alltid för dig baby <3 du är bäst

2008-10-14 @ 22:25:01
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: slim

hahah, men öj. vad varejag skulle säga.. fan jag kommer inte ihåg, men jag fattade iaf din lilla historia

2008-10-14 @ 23:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0