it's all you need to wear.

Blev hemma ifrån skolan idag. Huvudvärk och allmänt trött så det var otroligt skönt att bara få vara hemma idag. Har städat lite här hemma, även mitt rum har jag städat ganska ordentligt. Var ute och sprang ett tag nu för några timmar sen. Har bakat lite, som jag nu tyckte var ganska onödigt eftersom jag håller på att komma i form.
Sitter och tittar på Färjan nu i brist på annat kul på tvn. Tycker det är ett helt onödigt program men ja i alla fall.

Har en riktig träningsvärk ska jag tala om, det är ifrån i lördags då jag träna kickboxning. Har det fortfarande och kommer nog ha det ett tag till.
I morgon ska jag till skolan, på kvällen ska jag träna kickboxning och det ser jag fram emot.

Lägger in roligaste reklamen just nu, jag skrattar så fort jag tänker på den:


Kommentarer
Postat av: sandra

färjan är bra ditt jävla nötskal

2008-10-13 @ 20:54:57
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: slims

hahaha, älskar också den där reklamen

2008-10-14 @ 10:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0